5 תשובות
תשכבי במיטה על הבטן, ושימי כרית רגילה וגדולה בין הבטן למיטה ופשוט תנוחי, זה מה שאני עושה בכל אופן.
תרגישי טוב;)
תרגישי טוב;)
תשימי כרית חמה על הבטן, זה עוזר
מקווה שתרגישי יותר טוב
מקווה שתרגישי יותר טוב
אם יש לך כאבים ממש חזקים, אז תשתי תרופה, אם לא, אז לא לשתות אותה
יש תרופה של טיפות ששמים אותה ביחד עם מים ושותים, קונים אותה בלי מרשם, קוראים לה אפטלגין
יש תרופה של טיפות ששמים אותה ביחד עם מים ושותים, קונים אותה בלי מרשם, קוראים לה אפטלגין
אנונימית
תה, כרית חימום, מקלחת חמה וללכת לנוח
או להתעסק בדברים אחרים
או להתעסק בדברים אחרים
יש לך כרית חמה בבית? תחממי אותה 2 דקות במיקרוגל ותניחי על הבטן, זה עוזר.
אם אין לך, קחי כרית רגילה, ותשכבי עליה.
אם אין לך, קחי כרית רגילה, ותשכבי עליה.
באותו הנושא: