9 תשובות
אופטלגין
שימי בקבוק מים חמים על הבטן
תגידי לאחותך או לאמא לפתוח את זה, את יכולה לנסות לשתות מים או לשכב על הצד, זה עוזר
שואל השאלה:
לזאת שכתבה לי את התשובה הראשונה מצטערת חשבתי שאמרת לחתוך את הבטן אז סליחה ואני לא מצליחה למחוק את התגובה
לזאת שכתבה לי את התשובה הראשונה מצטערת חשבתי שאמרת לחתוך את הבטן אז סליחה ואני לא מצליחה למחוק את התגובה
אנונימי
אם אין אף אחד לידך שיכול לעזור לך לפתוח את זה אני ממליצה בחום להכין תה חם לשבת עם הברכיים צמודות אלייך ופשוט לתת לעצמך להירגע לי זה תמיד עוזר או שתשכבי בצורה עוברית ותחכי שזה יעבור גם זה עוזר לי מקווה שעזרתי:)
תלחצי על הפקק כלפי מטה וסובבי
זה יעבור זה כואב בימים הראשונים גם לי זה כואב שאני מקבלת
שואל השאלה:
ממש מצחיק.. אמן יכאב לך כמו שכואב לי
ממש מצחיק.. אמן יכאב לך כמו שכואב לי
אנונימי
תדקרי אותה עם סכין שתחתך ואז היא תיפתח
באותו הנושא: