16 תשובות
על האקסית על הסבל ועל המשפטים
ועל המדינה הדפוקה שבה אנו חיים
ועל המדינה הדפוקה שבה אנו חיים
שואל השאלה:
אוקיי...
אוקיי...
אנונימית
על דולפינים וזכוכית.
שואל השאלה:
זכוכית?
זכוכית?
אנונימית
על איזו אחת בחו"ל שהיה לי קטע איתה, ועל אמה וואטסון
למה שבן אדם יחשוב על זכוכית?
עוף בגריל עים, תפו"א.
בעוד (אולי) כמה מאות שנים, כשיצליחו לפצח את הקוד של המוח האנושי, תהיה תשובה לשאלה הזאת.
מה את רוצה?
הבן אדם שבור, לרסיסים.
הבן אדם שבור, לרסיסים.
אנונימי
חח הנה, נמצאה תשובה (סימבולית).
שואל השאלה:
נו בגלל זה נתתי לו פרח! :)
נו בגלל זה נתתי לו פרח! :)
אנונימית
תהיות על מצבי ולאן צועדים מכאן :)
אנונימי
אני חושבת ומייחלת שתגיע סוף המשמרת שלי..
שואל השאלה:
קבלי פרח לאות עידוד ממני :)
קבלי פרח לאות עידוד ממני :)
אנונימית
על כמה שאני שונאת את עצמי ושכל החברים שהיו לי שונאים אותי כמעט כמו שאני שונאת אותי. אה ומשמשים xd
משמש אנונימי
באותו הנושא: