6 תשובות
מאוד טעים. אני אילו אוהבת פיצה פיתה יותר מפיצה רגילה. זה יוצא ממש טעים, כדאי לך לנסות.
כן סבבה כזה
כן (:
תלוי איך מכינים
תלוי איך מכינים
לא.. פיצה במסעדה הכי טעים
כן אבל תלוי איך מכינים אם זה במיקרוגל זה לא טעים, בתנור כן
באותו הנושא: