5 תשובות
עד שלא יכניסו לך חמש שקל לתחת לא תביני שאת עגלה
:0
:0
תאכל כמה שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה
ואם מישהו אומר לך לא לאכול, תאכל גם אותו.
לא יודעת למה אבל זה הרג אותיxd
ואם מישהו אומר לך לא לאכול, תאכל גם אותו.
לא יודעת למה אבל זה הרג אותיxd
כשהשמש זורחת אתה זורח איתה או זורע חיטה?
חח חברה שלי שלחה לי את זה ומתתי מכמה שזה לא מצחיק
כאילו עצם זה שזה לא מצחיק, כבר קורע מצחוק^
חח חברה שלי שלחה לי את זה ומתתי מכמה שזה לא מצחיק
כאילו עצם זה שזה לא מצחיק, כבר קורע מצחוק^
מי שאוכל לבד אוכל יותרd:
אנונימית
אם אתה לא חי על הקצה אתה תופס יותר מדי מקום
באותו הנושא: