5 תשובות
אומרים שיש שם הורמון כלשהו שיכול להשפיע על התפתחות הורמונלית
אבל יש לזכור שבחלב רגיל יש יותר הורמונים גם ככה
אבל יש לזכור שבחלב רגיל יש יותר הורמונים גם ככה
שואל השאלה:
אבל למה שבחלב סויה נגיד יהיה ישפיע על הצמיחה של החזה יותר מחלב פרה רגיל (שיש בו הרבה יותר הורמונים ועובר מלא תהליכים מעובדים)?
והשאלה שלי היא בעיקר על איך זה משפיע על בנים..
אבל למה שבחלב סויה נגיד יהיה ישפיע על הצמיחה של החזה יותר מחלב פרה רגיל (שיש בו הרבה יותר הורמונים ועובר מלא תהליכים מעובדים)?
והשאלה שלי היא בעיקר על איך זה משפיע על בנים..
אנונימי
טוענים שיש שם הורמון נשי
אסטרוגן
ככה שמעתי אין לי מושג עד כמה זה נכון
אסטרוגן
ככה שמעתי אין לי מושג עד כמה זה נכון
בסויה יש אסטרוגן וזה הורמון נשי.. אז אומרים שיותר מידי סויה יכולה לגרום לצמיחה של החזה
כמו שאמרת, מיתוס..
באותו הנושא: