17 תשובות
הכל יהיה בסדר- הקספרים
somewhere over rhe rainbow - iz
shine- years&years
כמה עוד אפשר - הראל סקעת
faydee- unbreakble
שיר מדהים.
שיר יפה... שקוראים לו faking a smile
xd
king for a day
שיר מהמם אני ממש אוהבת אותו אסל יש לי עוד מלא שירים חח
אנונימית
שירים של ac/dc, תמיד.
אני אוהבת את rise של קייטי פרי.
נותן מוטיבציה והרגשה טובה
אנונימית
יש כמה
eminem the relal slim shady
נצי על יום חדש
ו sleeping with sirens roger rabbit
end of the day-one direction. המנגינה שלו משמחת אותי משום מה. ואני ממש אוהבת את השיר הזה.
arctic monkeys-fluorescent adolescent
cage the elephant-trouble
sun is shining
שום דבר לא יפגע בי
little do you know
stronger
do i wanna know?
try
someone who cares
teenagers
shut up and dance
שירים של queen בעיקר
וnine in the afternoon
כל המדינה שכונה
הלילה מסיבה גדולה הלילה
סימני הזמן משה פרץ
תנו לו צאנס מה קשור