8 תשובות
כן
גיבור של דודו אהרון, וכשאלך של דודו אהרון, וכל השירים העצובים של אייל גולן
בטח שקרה, עם הרבה שירים כאלה:)
קרה, הרבה פעמים/:
אנונימי
מלא מלא פעמיים!:)
כל כך הרבה שירים כאלה יש
ועוד איך קרה!
אני במיוחד מתרגשת מהשיר של "גאליס"...
"אם אתה רוצה לברוח, והכל נראה אפור, תרים מבט תסתכל קדימה, העולם יראה לך ת'אור..."
אני במיוחד מתרגשת מהשיר של "גאליס"...
"אם אתה רוצה לברוח, והכל נראה אפור, תרים מבט תסתכל קדימה, העולם יראה לך ת'אור..."
קרה לי פעם אחת
באותו הנושא: