16 תשובות
לפי מה שידוע לי הבנק לא צריך להודיע לך על ביצוע העברה בנקאית, מאז ותמיד הייתי בודקת דרך האפליקציה ואם כמו שנאמר לל שזה לא נכלל בסל השירותים אז אין לך מה לעשות, אם הלקוח מבקש העתק חשבונית אני צריכה לחייב אותו, כי הוא מקבל המקור ולבקש שנית זה בעלות, אז כאן אותו דבר הם שולחים מדי רבעון או חודש איך שאמרו לך ואתה מבקש את זה קבוע, וזה תוספת עבודה להם לכן מחייבים אותך
שואל השאלה:
תודה על התשובה.
גם ככה הם לוקחים עמלה על העברה בנקאית אז למה שלא ינפיקו גם קבלה? (העברת כספים ממני למישהו אחר). בנוסף לזה עצם הפעולה של העברה בנקאית מפעיל אותם מבחינת כוח אדם אז מדוע שלא ישלימו את הפעולה עד הסוף וייעלו את התהליך...?
אם אני צריך אסמכתא על פעולה מיידית אני אחכה חודש כדי שלא ייחייבו אותי בתוספת תשלום...!?
נשמע לי כמו ללכת לסופר ולא לקבל קבלה, כי זו פעולה שאני יוזם - העברה בנקאית. וזה סוג תשלום שיש בו צורך באישור מיידי, בעיקר בתשלומים לביטוחים.
וזה שהם לא מספקים שירותים דיגיטליים להנפקת אסמכתא על המקום.. וזה לא שזה עולה להם הרבה כסף לשלוח אישור במייל... זה יכול להיעשות גם אוטומטית... (בלי מילה על ההתייבשות על הקו כשרציתי לקבל אסמכתא).

הפיקוח על בנק הדואר - משרד התקשורת - סגר לי את הפניה.
אנונימי
איך בוצעה העברה בטלפון, פיזית, היה לך שובר תשלום?
שואל השאלה:
בקשה בפקס ואימות טלפוני
(אפילו על טופס הבקשה בפקס רשום שאסמכתא כרוכה בתשלום למרות שהם טוענים שהם לא מחוייבים לשירות הזה).
אנונימי
התבלבלתי בשאלה המקורית כתבת בנק,
זה קרה בבנק הדואר, אני שואל שכנה שלי היא מנהלת סניף, בעיר.
שואל השאלה:
בנק הדואר זה בנק שמפוקח על ידי משרד התקשורת ולא על ידי המפקח על הבנקים.
יש בעתיד כוונה להפריט אותו ולייעל אותו לטובת הכלל תוך מתן אפשרות לתת ללקוחות מסגרות אשראי.
דרך אגב, יש בדואר אפשרות להפקדת מזומן (לבוא עם מזומן לסניף) לבנקים בארץ - שזה לא קשור לפעילות של בנק הדואר ישירות, ולא קשור לשאלה בנושא העברה בנקאית.
אנונימי
גם אני עשיתי העברה שילמתי 7.9 ש"ח ופעם 25 ולא היו לי בעיות כמו שאתה מתאר.
שואל השאלה:
אני ביקשתי אסמכתא ושלחו לי למייל לאחר מספר ימים ואז חייבו את חשבוני בעמלת פקסים (למרות שזה היה מייל ולא מכתב ולא פקס).

לדעתי ה-25 זה שירות הפקדת מזומן לבנקים,
וה-7.9 זה העברה מהחשבון עצמו בבנק הדואר לבנק אחר, פחות מ-7.9, או העברת זה"ב...?

כאמור הוסיפו עמלה לגבי אסמכתא לאחר שביקשתי אותה מיידית.
אנונימי
שואל השאלה:
איני רואה שם את התעריף של קבלת אסמכתא.
הם החליטו על דעת עצמם לחייב את זה כעמלה על קבלת פקס - למרות שהגיע למייל.
לפחות עמלת הפקס זולה יותר מעמלת של קבלת מסמכים שסופקו אז יצא שהם עשו איזושהי הנחה.
אנונימי
זה מ2015 אולי העמלה הזו היא חידוש
שואל השאלה:
למיטב ידיעתי התעריפון של 10/2015 הוא החדש ביותר נכון לעתה.
אנונימי
כמה שילמת על המייל?
שואל השאלה:
בסביבות 3.86 שקלים כולל מע"מ לאסמכתא במייל שכתובה בתמצית החשבון "עמלת משלוח פקסים" (דרך אגב, הם רצו 6.9 לאסמכתא בדואר רגיל)

בנוסף לעמלת העברת כספים של 6.25 כולל מע"מ

סה"כ: 10.11 ש"ח כולל מע"מ.


אם הם יסדירו את הנושא בתעריפון הם יפתרו את הבעיה.
אנונימי
3.8 ש"ח שווה לך העוגמת נפש?
שואל השאלה:
אני חושב למען הכלל לא לגבי עצמי בלבד, זה העניין.
המטרה שלי שיסדירו את העניין בתעריפון, ה3.8 לא הסיפור.
(לשם השוואה, אנשים על עגמת נפש של 5 שקלים במקרה שלא קשור לדואר הגישו תובענות ייצוגיית וזכו דרך אגב)

חוק הגנת הצרכן-
מכירת מוצרים מבלי להציג כראוי את מחיריהם לציבור הלקוחות מפירה את חוק הגנת הצרכן, המחייב הצגת מחירים במחירון או על גבי המוצר.
אנונימי
באותו הנושא: