5 תשובות
עשה גרפס
מרכז לבריאות הנפש.
בית חולים פסיכיאטרי
שואל השאלה:
עם אני סובלת מבעיות עצבים ודיכאון אני יכולה להכנס לשם? או שזה למקרים חמורים יותר?
אנונימית
בית חולים פסיכיאטרי הוא משהו שלא מומלץ להכנס אליו אף פעם.
מוזמנת להתייעץ עם פסיכיאטר מוסמך לפני, לדעתי עדיף שתקבלי את כל הטיפול שלך מבחוץ דרכו ואם הוא יראה לנכון אז תופני לשם אך אני בספק כבד.