2 תשובות
את אמורה להיות שם? אם כן משתתפת בצערך
זוועה
מזעזע
בית כלא

הייתי שם, אין שם טיפול רק ענישה
מקום נוראי עם "רופאים" נוראיים, הם לא אנושיים ואני חושבת שהיה צריך להכניס את כולם לכלא על הזנחה פושעת
באותו הנושא: