2 תשובות
אמור להיות לך רשום הכל. תופעות לוואי והכל. אבל למה 4 כדורים במכה?
לכל כדור יש כמובן תופעות לוואי
אני מציעה לך לעיין בדף שמצרפים לכל תרופה ולקרוא מה כתוב שם :)
באותו הנושא: