התחברות הרשמה

5 השמות הכי יפים לבנים לפי דעתכם?

15 ביולי 2016, 14:38
סקריםגוףיופיהעדפות    
5 תשובות
עומר
עומרי
איתי
איל / אייל
טום
ר
רותם.
יואב
יובל
איתי
גל
אביב
ל
לימודים+סטיפס=אסון#בייכפרות
מאור
נתנאל
דניאל
גיא
דוויד
א
אין שםםםםםם
איתי
דניאל
עילי
יובל
עומרי
B
Big nose big smile
איטאצ'י
סאסקה
מדארה
אוביטו
קאקאשי
ל
להתראות..
באותו הנושא:
מה השם לבנים שהכי יפה לדעתכם?
מהו השם הכי יפה לבן לדעתכם?
מה השם הכי יפה לבנים לדעתכם?
מה השם הכי יפה לבנים לדעתכם?
מה השם הכי יפה לבת ומה השם הכי יפה לבן לדעתם?
איזה שם לבנים לפי דעתכם הכי יפה?
תדרגו את השמות (לבנות) מהכי יפה להכי פחות לדעתכם: מיטל, רוני, נוי, יולי
מה השמות הכי יפים לבנות לדעתכם?
תדרגו את השמות נועה, מאיה, עדן, מהכי יפה להכי פחות יפה לדעתכם
4 שמות יפים לבנות ו-2 שמות יפים לבנים?
השם לירון יותר יפה לבנים או לבנות? לדעתכם?