43 תשובות
דניאל!
לדעתי אופק או נעם או עידן
נתאי, איתן, שון, גבריאל, אוסטין אני אוהבת שמות אמריקאים חולשה *_*
אנונימי
סם, דילן, אלכס, דזמונד, דקסטר
שואל השאלה:
לדעתי מיכאל
אנונימי
איתי, שון, דניאל, דילן
דניאל
דור
גיא
אופק
D&V
דניאל <3
נהוראי
לדעתי דניאל והיו כמה שאמרו גם דניאל 💜
ראיין או ג׳סטין או זאק... אני אוהבת שמות אמריקאים... כל שם אמריקאי בעיניי הוא יפה אבל אלה השלושה הכי יפים...
רק דור חנופה
איתן
זה שם כל כך יפה
דניאל, טום, מארק, סטפן ותומאס
חחח חח מה זו התמונה שיש לשאלה חחח מה זה מצעד הגאווה פה
לדעתי כל שם שמתחיל בג'יי כמו ג'ון או ג'יימס חח אוהבת שימות אמריקאים!
עופר, איתן, ג׳סטין
יגאל
רותם, תומר, ניק, דיויד.
דילן
עומר / לידור
מור
אנונימי
מידד זוהר רפאל והארי
נתנאל, סער
טום, מקס *~*
יונתן
יהונתן
אנונימי
נייל חח ♥
איתן *~*
לירן, אורי, דניאל, ליאור
אנונימית
מי עושה מינוסים?
אנונימי
דניאל♥
רועי
תום
מקס
כריס
עומרי
דניאל (השם השני שלי דרך אגב ואני בת)
אנונימית
דיאגו, עידן
אנונימי
בינימין
רועי
(כרגע)
אילן ועודד
חח מה הקטע של המינוסים זה הורג אותי
נדב ואדם ♥♥
רועי ועידו (:
אנונימית
מייליס
אנדי
רועי
יובל
התגובה שמעלי מה עם קובי?