8 תשובות
יכול להיות פעילות מעיים?
=]
ראי בתשובות לשאלות ובטיפים בתגית "רעשים מהבטן".
אולי תלכי לרופא וכך הוא יגיד לך מה לעשות.
הוריך יודעים זאת?
הוריך יודעים זאת?
שם חסויי.
נסי את הפרוביוטיקה vslֳ3, לי היא ממש עזרה בבעיה הזאת.
בהצלחה!
לוקחים פעם ביום במשך 6 שבועות..
בהצלחה!
לוקחים פעם ביום במשך 6 שבועות..
בטן מקרקרצת
היי גם לי יש את הבעיה הזו שהבטן משמיעה רעשים שלא נובאים מרעב.
וזה מאוד מביך. רק שאלה אחת יש לי ואני מצטערת שזה כאן אני פשוט לא יודעת איך מפרסמים שאלה חדשה. האם בדיקת אולטרא סאונד יכולה לומר משהו על המעיים או משהו?
תודה וסליחה :)
וזה מאוד מביך. רק שאלה אחת יש לי ואני מצטערת שזה כאן אני פשוט לא יודעת איך מפרסמים שאלה חדשה. האם בדיקת אולטרא סאונד יכולה לומר משהו על המעיים או משהו?
תודה וסליחה :)
מור
היי, יש לי גם את הבעיה הזאת, את צודקת זה ממש מביך, ניסיתי להבין מאיזה סיבה זה קורה ואחד הדברים שגורמים לרעשים הללו להשמע פחותת חזקים זה שינה מספקת..
חסוי
כדאי שתחפשי בחור לקיים איתו יחסי מין (;
ניקולוצ' (;
קצת ארוך אז מקווה שיש סבלנות... היה לי את זה במשך כמה שנים "טובות" לפעמים רציתי לבכות כי זה היה בלתי נסבל וזה רק הפריע לי להתרכז בשיעורים. הלכתי לרופא משפחה ואח"כ לגסטרואנטרולוג ושוב חזרתי לרופא המשפחה.
הפתרון: אז עשיתי מחקר קטן משלי באינטרנט וגיליתי שאם לוקחים אנטיביוטיקה מסוג rifaximin ( xifaxan/normix) אז ההצלחה היא 90% שזה לא חוזר. חזרתי לרופא המשפחה ומסרתי לו את השם והוא לא מצא אבל נתן לי אנטיביוטיקה אחרת ותוך שבוע זה נגמר. (אגב, צריך לוודא שזה לא קנדידה כי אז צריך תרופה נגד פטריות כמו נסטטין). אני לא מתיימרת להיות רופאה וכמובן שההמלצה היא רק בגדר רופא!
הפתרון: אז עשיתי מחקר קטן משלי באינטרנט וגיליתי שאם לוקחים אנטיביוטיקה מסוג rifaximin ( xifaxan/normix) אז ההצלחה היא 90% שזה לא חוזר. חזרתי לרופא המשפחה ומסרתי לו את השם והוא לא מצא אבל נתן לי אנטיביוטיקה אחרת ותוך שבוע זה נגמר. (אגב, צריך לוודא שזה לא קנדידה כי אז צריך תרופה נגד פטריות כמו נסטטין). אני לא מתיימרת להיות רופאה וכמובן שההמלצה היא רק בגדר רופא!
באותו הנושא: