4 תשובות
לי יש אינטרנט של בזק וקו של 012 לא מחייב שיהיה לך קו אבל יש סיכוי שיבקשו חיבור טלפוני בבית לא בטוח
הודיה
את תשלמי יותר מאשר adsl לבעלי קו בזק, אבל זה אפשרי.
מערכת סטיפס
בזמנו היה צריך קו- ה-adsl נועד להפריד בין קו בזק לאינטרנט. כיום אולי אחרת.
אבל יש פתרון(אם צריך קו טלפון) -תבקשי להתחבר ל"קו הקל"-חצי מחיר-בערך 20 ש"ח לחודש-ואל תדברי בו-יקר במיוחד. במקום זאת השתמשי בחבילה של 012 או הוט-מחיר קבוע למספר דקות נתון לחודש.
אם את מחוברת לטלוויזיה של הוט הם יחברו אותך לאינטרנט וטלפון. אני מחובר כך שנים בלי בעיות מיוחדות.
reuven
שלום,
בחיבור לאינטרנט של "בזק" יש תשלום חודשי של מינימום 25 ש"ח כולל מע"מ עבור "קו קל".
האלטרנטיבה לאינטרנט אלחוטי:
רשת אלחוטית עם תשתית של hot.

אא
באותו הנושא: