2 תשובות
סיסמה לפאנל?
admin
או admin
בשניהם או פשוט 1234
בתכלס לפעמים לא צריך סיסמה
שואל השאלה:
אני פשוט לא זוכרת את הadrres17top שאמור להיות כתוב לי על הגב של הקופסא עליה קיבלתי את הראוטר אבל הקופסא נעלמה לי ואני לא מוצאת אותה אויתה נעלמו גם ההוראות אם אתה יכול לעזור לי אני אשמח תודהרבה יום מעולה ערב טוב ויום שישי שמח!
אנונימי
באותו הנושא: