3 תשובות
היא מסתכלת עליך, צוחקת ממש שאתה אומר, מנסה להיות בסביבה שלך מלא וכל מיני כאלה.. יעני מנסה שהתשומת לב שלך תהיה מופנת אליה כדי שתשים לב אליה
היא בת
שואל השאלה:
אוקיי אז היא מתפנה אליי כל הזמן שאני מתקשרת אליה תמיד מוכנה לעזור פעם אחת שלא עניתי לה היא התקשרה אליי כמה פעמים ושלחה לע חמישים הודעות בעשר דקות ולא הבינה לא לא עניתי לה
היא רוצה להיפגש תמיד ולדבר
היא מחייכת ומרגשת לידי
היא אמרה שהיא תסיים את הלימודים שזה עוד שנה היא רוצה שנעבור לגור ביחד
היא אומרת שתמיד יש לנו אחת את השנייה שהיא כל כך כל כך אוהבת אותי ומתגעגעת אליי
שאני איתה היא אומרת שהיא שמחה שאנחנו, ביחד ושאנחנו נפגשות ושהיא אוהבת לדבר איתי.
היא אומרת שהיא אוהבת אותי מאוד מאוד מרגש ואם גם אני אותה ואם אני מתגעגעת אליה
היא אומרת שהיא חושבת עלי הרבה ואם אני עליה ושואלת אותי כל פעם אם דיברתי אליה בזמן האחרון
ומה אמרתי
אומרת שאחרי שהיא תלך מהבית שלי היא תחשוב עלי ושאלה אותי אם אני יחשוב גם עליה.
היא אומרת שאני ממש נחמדה...
דיברנו על ענייני זוגיות ושאלתי אותה איך היא לא מאוהבת במישהו ולא התאהבה מעולם שאלתי אותה אם פעם היא רצתה להיות עם מישהו כל הזמן וחשבה עליו הרבה והיא אמרה לי שזה קורה לה איתי שאלתי אותה אם היא מאוהבת בי או מחבבת או. י ושאני מקבלת כל אחד עם הרגש שלו והיא אמרה אולי קצת שיחקה בשיעור חייכה חיוך רחב קצת התקרבה וההרגשה קבעתי אותה ואמרתי לה שנמשיך אחר כך שאלתי אותה אם זה בתור בת זוג או חברה והיא ענתה חברה טובה.
אז מה אתם אומרים?
אוקיי אז היא מתפנה אליי כל הזמן שאני מתקשרת אליה תמיד מוכנה לעזור פעם אחת שלא עניתי לה היא התקשרה אליי כמה פעמים ושלחה לע חמישים הודעות בעשר דקות ולא הבינה לא לא עניתי לה
היא רוצה להיפגש תמיד ולדבר
היא מחייכת ומרגשת לידי
היא אמרה שהיא תסיים את הלימודים שזה עוד שנה היא רוצה שנעבור לגור ביחד
היא אומרת שתמיד יש לנו אחת את השנייה שהיא כל כך כל כך אוהבת אותי ומתגעגעת אליי
שאני איתה היא אומרת שהיא שמחה שאנחנו, ביחד ושאנחנו נפגשות ושהיא אוהבת לדבר איתי.
היא אומרת שהיא אוהבת אותי מאוד מאוד מרגש ואם גם אני אותה ואם אני מתגעגעת אליה
היא אומרת שהיא חושבת עלי הרבה ואם אני עליה ושואלת אותי כל פעם אם דיברתי אליה בזמן האחרון
ומה אמרתי
אומרת שאחרי שהיא תלך מהבית שלי היא תחשוב עלי ושאלה אותי אם אני יחשוב גם עליה.
היא אומרת שאני ממש נחמדה...
דיברנו על ענייני זוגיות ושאלתי אותה איך היא לא מאוהבת במישהו ולא התאהבה מעולם שאלתי אותה אם פעם היא רצתה להיות עם מישהו כל הזמן וחשבה עליו הרבה והיא אמרה לי שזה קורה לה איתי שאלתי אותה אם היא מאוהבת בי או מחבבת או. י ושאני מקבלת כל אחד עם הרגש שלו והיא אמרה אולי קצת שיחקה בשיעור חייכה חיוך רחב קצת התקרבה וההרגשה קבעתי אותה ואמרתי לה שנמשיך אחר כך שאלתי אותה אם זה בתור בת זוג או חברה והיא ענתה חברה טובה.
אז מה אתם אומרים?
באותו הנושא: