15 תשובות
מה הפואנטה?
שלח הודעה ואני אתן לך את שלי
תשלח אין לך מה להפסיד.
לא, תכתוב לה "היי" תסביר לה מי אתה, ותתחיל לפתח שיחה.
הדבר היחיד שעוצר אותך מלשלוח לה הודעה זה אתה.
פשוט תעשה את זה.. אני לא חושבת שיש לך מה להפסיד:)
פשוט תעשה את זה.. אני לא חושבת שיש לך מה להפסיד:)
מה היי מה הוא ילדה קטנה
שואל השאלה:
שמעו אני מכיר אותה מהמקיף וזה אבל אנחנו כמעט ולא מדברים אם בכלל...
שמעו אני מכיר אותה מהמקיף וזה אבל אנחנו כמעט ולא מדברים אם בכלל...
אנונימי
תשלח תשלח חיים רק פעם אחת..
שואל השאלה:
אוף אני מתבייש רצח איזה באסה רציתי לשלוח לה כנראה לא אשלח לה..
אוף אני מתבייש רצח איזה באסה רציתי לשלוח לה כנראה לא אשלח לה..
אנונימי
לא נואש בכלל.
הכרתי את החבר הכי טוב שלי דרך זה ששלחתי לו הודעה בסנאפ (יכלנו להיות זוג אבל לא הלך)
הכרתי את החבר הכי טוב שלי דרך זה ששלחתי לו הודעה בסנאפ (יכלנו להיות זוג אבל לא הלך)
אם יש לך אפשרות לפנות אליה במציאות עדיף שתלך על האפשרות הזאת^
לא נואש
תשלח לה אל תתבייש תנסה לפחות
אם לא תנסה ופתאום היא תהיה בקטע עם מישהו אתה ממש תתבאס שלא שלחת לה
אם לא תנסה ופתאום היא תהיה בקטע עם מישהו אתה ממש תתבאס שלא שלחת לה
באותו הנושא: