8 תשובות
תלוי למה נראה לו שהוא אומר לי את זה
הייתי אומרת לו דבר יפה
מי אתה חושב שאתה xd
סתום את הפה xd
סתום את הפה xd
במציאות לא הייתי מגיבה ורק הולכת ונעלבת, כי ככה אני.
אבל אילו היה לי יותר ביטחון הייתי אומרת לו שילמד להתנהג יפה לאנשים ולכן אני לא אזוז.
אבל אילו היה לי יותר ביטחון הייתי אומרת לו שילמד להתנהג יפה לאנשים ולכן אני לא אזוז.
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לו סתום תפה זה תגובה מוגזמת? אני לא מכירה אותו או משהו
אמרתי לו סתום תפה זה תגובה מוגזמת? אני לא מכירה אותו או משהו
אנונימית
לא
גם מה אכפת לך מה הוא חושב, זה לא שאת הולכת להתחתן איתו עכשיו ^^
גם מה אכפת לך מה הוא חושב, זה לא שאת הולכת להתחתן איתו עכשיו ^^
שואל השאלה:
עדיין לא בא לי לפתח ריבים או להגיב בצורה לא מתאימה
עדיין לא בא לי לפתח ריבים או להגיב בצורה לא מתאימה
אנונימית
יפה מאוד שאמרת לו סתום את הפה שילמד שהוא לא יכול להתנהג בחוצפה