8 תשובות
זה לא כזה קצת אבל זה לא המון.
זה בסדר מבחינה של קלוריות אבל זה סתם לא בריא.
חד פעמי זה בסדר גמור!
שואל השאלה:
נגיד אם אני יאכל עכשיו קורנפלקס עם חלב זה יהיה כבד מידי?
אנונימית
עדיף לאכול עכשיו משהו בריא אחרי הג'אנק כמו ירקות או פירות
שואל השאלה:
קורנפלקס הרגיל הבריא הזה עם חלב זה יהיה בסדר?
אנונימית
קורנפלקס וחלב זה לא בריא, עדיף משהו בריא
שואל השאלה:
אבל מבחינה קלוריות זה קצת או המון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת זה חד פעמי
אנונימית
לא וזה גם לא בריא.