5 תשובות
תלכי לרופא, אולי ווירוס חזר או חיידק. תעשי בדיקות דם ושתן, מה שצריך.
תלכי לרופא
לכי לרופא הוא פשוט יתן לך אנטביוטיקה למשך 5 יום במקרה וזה לא משהו חריג.
אם כן אז כנראה כדור כלשהו שתצטרכי לשים בנרתיק.
בנתיים תשתדלי לשתות הרבה מים ולהשתין כמה שיותר
אם כן אז כנראה כדור כלשהו שתצטרכי לשים בנרתיק.
בנתיים תשתדלי לשתות הרבה מים ולהשתין כמה שיותר
תבדקי את הסיבה שזה חזר
אולי לא טיפלת נכון? אולי את לא היגיינית מספיק? אולילא מדובר בדלקת בכלל אלא בפיטריה
תבדקי אצל רופא כדי שזה לא יחזור על עצמו
אולי לא טיפלת נכון? אולי את לא היגיינית מספיק? אולילא מדובר בדלקת בכלל אלא בפיטריה
תבדקי אצל רופא כדי שזה לא יחזור על עצמו
לכי לרופא. בינתיים שבי ב אמבטיה קרה או תקלחי למטה במים קרים
אנונימי
באותו הנושא: