4 תשובות
גם לי זה מפריע כי אני מגדירה את זה כמשהו שלי ולא אוהבת שנוגעים בו.
*מפריע
כי זה המחשב שלך.. ואת משתמשת בו
כי זה המחשב שלך.. ואת משתמשת בו
כי זה שלך, וכשלוקחים לך משהו שהוא שלח זה מרגיש קצת כמו חדירה לפרטיות... ככה אני חושבת לפחות, לא? או שאת רכושנית.
כי את לא רוצה שיקחו לך?
באותו הנושא: