8 תשובות
הוא כנראה התכוון שהשוטרים לא ישימו לב כלל. אך אם תופס אותך שוטר הלך עליך
אין מותר, אתה יכול לקבל הארכה ממכון הטסטים אם יש בעיה אבל לא לנהוג ככה.
מצטרפת לשאלה!
האם שוטר יכול לקחת את האוטו אם אני נוסעת עליו ללא טסט בתוקף?
האם שוטר יכול לקחת את האוטו אם אני נוסעת עליו ללא טסט בתוקף?
אתה יכול לקבל הארכה ממכון הטסטים
בדיוק כמו שבבר כתב.
ברוב המקרים חודש חודשיים לא יעשו לך כלום, עד חצי שנה יהיה קנס אחר כך זימון למשפט.
צריך רק לדעת שדחיית מועד הטסט לא יפתור אותך מתשלום אתה תצטרך לשלם על הטסט כאילו שעשית טסט.
ברוב המקרים חודש חודשיים לא יעשו לך כלום, עד חצי שנה יהיה קנס אחר כך זימון למשפט.
צריך רק לדעת שדחיית מועד הטסט לא יפתור אותך מתשלום אתה תצטרך לשלם על הטסט כאילו שעשית טסט.
שואל השאלה:
יפה אז אם אני נוסע חודש - חודשיים בלי טסט בקטנוע שוטר לא יעשה לי כלום אני יגיד וואי שכחתי שנגמר... וגמרנו מה יעשה לי? אתה אומר עד חצי שנה אז אפשר חופששיי אבל באמת זה לא פותר כלום כי אז שאני יעשה טסט התוקף יהיה לפפחות משנה אבל שאלת השאלות... איך אני מעביר אותו בלי ביטוח חובה טסט? נגמר לי הביטוח ב10 ליוני לפני 10 ימים. וכעת צריך לעשות לקטנוע טסט ב14-6 הקטנוע נולד.. איך אני מעביר אותו בלי ביטוח אם אני הולך למכון הטסטים אם אגרה משולמת כמובן ואז אני מגיע בלי ביטוח לשם מה יכולים כבר לעשות? נגיד ויתפסו את זה... פרט לזה שלא יקבלו אותי אז האם יכולים לסבך אותי? אני לא פוחד ללכת לנסות ככה השאלה האם יכולים לסבך אותי או רק לא יקבלו אותי או שבגלל יצליח ולא יבקשו? מישהו אמר לי שאני מגיע למכון אז רגע לפני שמשלם על המסלול את ה30-40 ש"ח האלה הם דורשים שם להציג ביטוח.. ועוד אחד אמר לא בודקים כלום.. בקיצור אני הולך לשם בלי מה יקרהה? תודה.. מי שעשה את זה לאופנועים במיוחד אשמח לדעת איך זה עובד וגם מי שעשה לרכבים יעזור תודה.
יפה אז אם אני נוסע חודש - חודשיים בלי טסט בקטנוע שוטר לא יעשה לי כלום אני יגיד וואי שכחתי שנגמר... וגמרנו מה יעשה לי? אתה אומר עד חצי שנה אז אפשר חופששיי אבל באמת זה לא פותר כלום כי אז שאני יעשה טסט התוקף יהיה לפפחות משנה אבל שאלת השאלות... איך אני מעביר אותו בלי ביטוח חובה טסט? נגמר לי הביטוח ב10 ליוני לפני 10 ימים. וכעת צריך לעשות לקטנוע טסט ב14-6 הקטנוע נולד.. איך אני מעביר אותו בלי ביטוח אם אני הולך למכון הטסטים אם אגרה משולמת כמובן ואז אני מגיע בלי ביטוח לשם מה יכולים כבר לעשות? נגיד ויתפסו את זה... פרט לזה שלא יקבלו אותי אז האם יכולים לסבך אותי? אני לא פוחד ללכת לנסות ככה השאלה האם יכולים לסבך אותי או רק לא יקבלו אותי או שבגלל יצליח ולא יבקשו? מישהו אמר לי שאני מגיע למכון אז רגע לפני שמשלם על המסלול את ה30-40 ש"ח האלה הם דורשים שם להציג ביטוח.. ועוד אחד אמר לא בודקים כלום.. בקיצור אני הולך לשם בלי מה יקרהה? תודה.. מי שעשה את זה לאופנועים במיוחד אשמח לדעת איך זה עובד וגם מי שעשה לרכבים יעזור תודה.
אנונימי
א. אל תיסע ללא ביטוח חובה
ב. תעשה ביטוח חובה ליום אחד ותבטל
ג. אם יתפסו אותך נוהג בלי ביטוח חובה גם תקבל דוח אז כבר מזה משנה אם בלי טסט או בלי ביטווח
ד. תזכור שעד חצי שנה יהיה לך קנס
ב. תעשה ביטוח חובה ליום אחד ותבטל
ג. אם יתפסו אותך נוהג בלי ביטוח חובה גם תקבל דוח אז כבר מזה משנה אם בלי טסט או בלי ביטווח
ד. תזכור שעד חצי שנה יהיה לך קנס
שואל השאלה:
לא בודקים ביטוח חובה היום...
דבר שני זה שזה מסוכן וחלילה יש משהו זה אני יודע טוב מאוד!
אני נוסע ככה עד סוף החודש שיקבל כסף ועושה ביטוח.
אי אפשר לעשות ליום אחד ביטוח..
אז איך מעבירים אותו כעת טסט בלי ביטוח?
לא בודקים ביטוח חובה היום...
דבר שני זה שזה מסוכן וחלילה יש משהו זה אני יודע טוב מאוד!
אני נוסע ככה עד סוף החודש שיקבל כסף ועושה ביטוח.
אי אפשר לעשות ליום אחד ביטוח..
אז איך מעבירים אותו כעת טסט בלי ביטוח?
אנונימי
באותו הנושא: