9 תשובות
לא יקרה לך כלום אם לא תהיי בטלפון יום אחד._.
ואת יכולה להשתמש בחשמל באחד החדרים בלי שהיא רואה (?)
תנסי לכבד, והכי חשוב - אל תתחילי להתווכח איתה או לריב כי זה רק יהרוס את השבת וזה לא נעים, מנסיון.
תקחי ספרים איתך או דברים אחרים שמעסיקים אותך
את לא חייבת לשמור שבת.
אבל אל תגעי בדברים שלה.
כלומר.
אל תדליקי שם טלוויזיה וכדומה.
תהיי בטלפון שלך גג.
שואל השאלה:
כשהייתי קטנה הייתי שומרת ואני לא יכולה להיות עם הפלאפון כי אני ישנה עם בת דודה שלי
טוב אני אנסה לשמור..
אנונימי
תנסי לשמור, סוף שבוע אחד לנצל ללהיות עם המשפחה. תעשי דברים אחרים:)
את יכולה להיות בטלפון כשהיא לא תראה, למרות שהכי עדיף לנצל את השישי-שבת האלו בשביל לבלות עם דודה שלך ולשכוח מכל הטכנולוגיה, לא באופן דתי אמנם, אבל לשמור מרחק מטכנולוגיה קצת.
Aro
לכבד ולשמור
לא תמותי אם תשמרי שבת אחת