6 תשובות
כן, אבל הרבה פחות
ברור. אני אישית לא מבינה למה הרוב אומרים שי"ב קשה פחות מכיתה י"א. שנה שעברה גם אני חשבתי ככה, אבל הסתבר לי שי"ב לא פחות קשה ולחוצה. כדאי להשקיע למרות שיש הרגשה של רגל אחת בחוץ.
כן אבל הרבה יותר פחות מאשר בי"א.
Aro
יב זה יותר רוגע.. זה פשוט להשלים תבגרויות שאנשים לא הספיקו ב - יא
יש בגרויות בי"ב, אבל בדרך כלל הלחץ פוחת.