6 תשובות
כן, אבל הרבה פחות
ברור. אני אישית לא מבינה למה הרוב אומרים שי"ב קשה פחות מכיתה י"א. שנה שעברה גם אני חשבתי ככה, אבל הסתבר לי שי"ב לא פחות קשה ולחוצה. כדאי להשקיע למרות שיש הרגשה של רגל אחת בחוץ.
כן אבל הרבה יותר פחות מאשר בי"א.
יב זה יותר רוגע.. זה פשוט להשלים תבגרויות שאנשים לא הספיקו ב - יא
לא זה טיפה מורכב
יש בגרויות בי"ב, אבל בדרך כלל הלחץ פוחת.
באותו הנושא: