5 תשובות
אני מניחה שאם הן מאוד כועסות, לבקש להיפגש פנים מול פנים זה לא יעזור.
דרך יחסית יצירתית שאני יכולה לחשוב עליה:
קחי את כל התמונות שיש לך יחד איתן, ותפתחי אותן. אם מדובר בתמונה של שלושתכן יחד, תפתחי אותה פעמיים. אח"כ תכתבי מכתב, שבאמת בא מהלב. תזכירי חוויות, את החברות הטובה שהייתה ביניכן... תבקשי סליחה, גם אם לא באמת עשית משהו רע. אח"כ שימי כל ברכה במעטפה נפרדת, תצרפי את התמונות ושימי לכל אחת בדואר.
זה מה שעזר לי אתמול להשלים עם חברה שלי ועכשיו הכול בסדר בנינו, מחליפות לבבות בווצאפ (:

היי ***ו***,
אני מאוד מצטערת אם פגעתי בכן,
אתן החברות הכי טובות שלי ועצוב לי לדעת שפגעתי בכן.
אתן הכי חשובות לי בעולם הזה והחברות שאני הכי אוהבת!
אני מצטערת על הכול וממש עצוב לי לאבד חברות מדהימות כמוכן,
אני רוצה שנפתח בנינו דף חדש... אם אתן רוצות אז בסדר..
סליחה ושבת שלום
להגיד להן שאת לא רוצה לאבד אותך ושהן חשובות לך
לדבר איתן ולהתנצל
תלוי על מה רבתן..
את יכולה להתנצל אם עשית משהו לא בסדר.
באותו הנושא: