6 תשובות
אם היא ילדה טובה ואת ממש רוצה שוב להיות חברה שלה, תכתבי לה מכתב יפה וכנה, תתנצלי על העבר, אין ספק שהיא תשלים אתך.
תבקשי סליחה אפילו אם את לא זאת שצריכה לבקש תבואי אליה בקטע טוב תגידי לה את זה ככה שלא תתחילו לריב תגידי לה שכדאי שנשלים שנרגיש בנוח אחת לייד השנייה זה הכי טוב תהיי ישירה:)
תתקשרי או תפתיעי אותה עם מתנה קטנה.
אם את לא רוצה להיפגש איתה בגלל שאת מתביישת תכתבי מכתב.
אם זה באמת מגיע לה- ותחשבי המון על זה.. תבקשי סליחה.
צריך לנסות להוריד קצת את האגו ולהבין את הצד השני.
תדברי איתה על זה שאת מתגעגעת להיות חברה שלה ואם טעית במשהו אז תתקני אותו.
להוריד קצת מהאגו ולהתנצל!
שואל השאלה:
לא קשור לאגו. בא לי לעשות משהו מיוחד בשבילה
אנונימית