5 תשובות
מקסימום אחת אני הייתי הולך.
1-2 זה טוב, אחלה שעות שינה.
אני הייתי הולכת בערך ב 1.5 אבל את האמת? כנראה שהייתי נשארת בבית ולא הולכת לבית ספר בכלל
אחד ככה אבל זה באמת תלוי בך
תלוי אם את עייפה אחכ... לי מספיק 5 שעות
באותו הנושא: