2 תשובות
תלוי במורה. בעיקרון עושים 2 כדי לאפשר ממוצע
את יכולה לגשת, אבל מגישים אותך עם ציון שלילי.
יש לי חברה שעשתה מתכונת אחת, ותשניה לא.. והמורה מגישה אותה על שלילי.
זה אומר שאת צריכה להשקיע בשביל לקבל ציון עובר.
שיהיה בהצלחה.