5 תשובות
השנה תכף נגמרת, תתנחם בזה.
וכל הכבוד לך, זה באמת לא פשוט.
גם אני בכיתה יא ואני כל כך מבינה
אני גם מדריכה בתנועת נוער
אבל התחלתי פשוט ללמוד לבגרויות ומתכונות בהרגשה שרק עוד פוש קטן ואני מסיימת עוד מתכונת עוד בגרות עוד מקצוע וזה דווקא מעודד
להתמודד, לקחת יום חופש ולהנות...
להתמודד, זה עוד מעט נגמר.
כל כיתות י''א בלי יוצא מן הכלל מרגישים בדיוק כמוך השנה הזאת.
העומס באמת בלתי אפשרי, והם מצפים להרבה יותר מהמסוגלות.
נסה אולי להבין שאתה לא לבד, זה עשוי לעזור