11 תשובות
ישנתי בגיל יותר קטן אבל זה בסדר, חוץ מזה... זה חלק מהחיים אז זה בסדר
בטח חח
מגיל 9\10 כבר ישנתי שאני לבת בבית בשעות האלה
כן ברור
ישנתי מגיל 7 לבד, פופסי?xd
מגיל 12 אני ישנתי לבד בבית
חח אני מגיל שבע לפעמים בבית לבד
וואה וואה כן זה בסדר לגמרי
כן בטח גם בגיל יותר קטן
עזבתי תמיטה של ההורים שלי בגיל 6 xd אז כע זה פסדר
אנונימית
ישנתי בגיל 12 לבד, זה בסדר.
כן וכן