2 תשובות
לא כולם מושלמים.
יש כאלה שהחסרונות שלהם יותר מהיתרונות (אם יש כאלה בכלל) וזו התוצאה.
יש כאלה שהחסרונות שלהם יותר מהיתרונות (אם יש כאלה בכלל) וזו התוצאה.
ככה בנוי העולם כמו שיש אהבה יש שנאה, כמו שיש אור יש חושך אין עולם מושלם
באותו הנושא: