3 תשובות
יאפ
רק שאין לי תסמפר שלו או בליינדספוט.
בכל מקרה- בהצלחה:)
וואי כל כך כן, xd
כל הזדמנות שיש לי לדבר איתו אני מנצלת עד הסוף חח
לא, מה אני פדחנית?