3 תשובות
יאפ
רק שאין לי תסמפר שלו או בליינדספוט.
בכל מקרה- בהצלחה:)
רק שאין לי תסמפר שלו או בליינדספוט.
בכל מקרה- בהצלחה:)
וואי כל כך כן, xd
כל הזדמנות שיש לי לדבר איתו אני מנצלת עד הסוף חח
כל הזדמנות שיש לי לדבר איתו אני מנצלת עד הסוף חח
לא, מה אני פדחנית?
באותו הנושא: