2 תשובות
אהה מה שאני תמיד עושה? מדחיקה את הרגשות שלי ומתנהגת כאילו אני לא מחבבת אותו כרגיל ( (:
כועסת אבל אם הם ממש אוהבים אחד את השני אין מה לעשות אלא לתת לזה ללכת