10 תשובות
תרגעי, זה נורמאלי לחלוטין וזה אפילו טוב! את צריכה לשמוח. יש בנות שלצערן הרב לא מקבלות מחזור ולא נכנסות להריון בחיים. פשוט תרגעי עם עצמך, תקחי נורופן אם את צריכה לכאבים (הנוזלי) תעשי מקלחת חמה ותנסי לישון, לנוח. הכל יהיה בסדר! בהצלחה.
שואל השאלה:
אבל אין תחבושות אני לא יודעת מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין תחבושות אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
אם יש לך כסף לכי לחנות. אם לא- פשוט תשאלי אחת מהחברות שלך אם יש לה בבית להביא לך דחוף. אפשר גם לשאול מהמשפחה.
שואל השאלה:
אני מתביישת לקנות לבד או לשאול חברות כי אין לא קיבלו (או לפחות אמרו לי שהן לא קיבלו)
אנונימית
יש מישהו ששומר עליך בזמן שאמא שלך בחול? אם לא אז לבינתיים תגלגלי נייר טואלט ושימי על התחתונים ותלכי לקנות תחבושות
אני בטוחה שלחברות שלך יש תחבושת בבית. אמא שלהן מקבלת (אולי) או אחיות שלהן, חייב להיות. אני מבטיחה לך שאין לך מה להתבייש זה טבעי לגמרי לקבל מחזור או לקנות פדים, אף מוכר לא יעקם עליך עין ;)
שואל השאלה:
אני רק אם אבא שלי
אנונימית
תאמיני לי את לא רוצה להתלכלך, פשוט תלכי זריז, תקני ותחזרי
תחטטי לאמא שלך בדברים אולי יש לה פדים.. בנתיים תשימי על התחתון נייר טואלט או צמר גפן.. אין לה מה להילחץ זה נורמאלי אם את לא מוצאת פדים תלכי לקנות אני יודעת שזה מפדח הפעם הראשונה שקניתי פדים לבד היה בגיל 16 חח אבל זה באמת שטויות
אנונימית
באותו הנושא: