11 תשובות
אתמול.. הרגשה נוראית
אנונימית
היום בצהריים..
אתמול. הרגשתי נורא
אנונימית
שואל השאלה:
מה אבל? מתי? כמה זמן זה נמשך? מה הסימפטומים שחוויתם?
יעזור מאוד.
אנונימית
וואו, אני לא זוכרת.
אבל מאז שהצלחתי להשתלט על ההתקפים הללו, אני מרגישה הרבה יותר טוב.
לפני יומיים בערך, זה נוראי..
קשה להסדיר את המשימות ואתה מרגיש כאילו אתה הולך לגסוס על הרצפה ><
הרגשתי מתה
אתמול.. זה קורה לי די הרבה ואני חולה המון יש לי מלא סימנים לכך - קושי בנשימה, סחרחורות, הזעה, תחושת גוש בגרון שתקוע וכולי.. נורא קשה.
שאני בהתקף חרדה קשה לי לנשום או שאני מתנשמת ממש ממש מהר ואני לא מרוכזת ( בדרך כלל אני מאוד מרוכזת )
לפני שבוע בערך.
הלב שלי דפק בקצב מטורף, לא הצלחתי לנשום כמו שצריך, נהיה לי ממש חם ובאופן כללי ההרגשה גם הפיזית וגם המנטלית הייתה נוראית.
היה לי פעם אחת בחיים... שנה שעברה
קשה לינשום הזעה עיקצוצים בכול הגוף אתה מרגיש כאילו הגורגרת שלך זה לבנה
יש לי כל הזמן מן כאלה התקפים קטנים- אני בקוש נושמת הכל נהיה ח תאום ואני מזיעה הרגשה כאילו הכל סוגר עליך וכולם מסתכלים נורא אבל ההתקף שאני הכי זוכרת בכיתה ח אני ממש רבתי עם עצמי אם להשתתף בכיתה או לא קיצר אתם לא תבינו מה הקטע ופשוט לא יודעת איך הגעתי למצב הזה נטפת זעה הייתי אדומה כמו לא יודעת מה רעדתי היהילי קשה לנשום ואז גם נחנקתי ממש והתחלתי להשתעל כולם התסכלו מה שרק עשה את זה יותר גרוע... אני לא זוכדת כמה זמן זה נשמך אבל היה נורא
אנונימית