7 תשובות
סטיגמה אחת רצינית.
שואל השאלה:
וואי זה מעצבן
כולם אומרים לי שאני חותכת ואני לא.
וואי זה מעצבן
כולם אומרים לי שאני חותכת ואני לא.
אנונימית
אולי תלכי עם קצר
שואל השאלה:
קר לי
קר לי
אנונימית
מה לעשות אנחנו חיים בדור תת רמה.
שואל השאלה:
כל כך נכון
כל כך נכון
אנונימית
אנשים פשוט סתם אוהבים לשפוט בלי סיבה-_-"
פשוט אל תשימי עליהם... שיחשבו מה שבאלהם את יודעת את האמת וזה מה שחשוב.
פשוט אל תשימי עליהם... שיחשבו מה שבאלהם את יודעת את האמת וזה מה שחשוב.
באותו הנושא: