17 תשובות
יש לי אומץ להכיל בחיים
הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו זה להתחיל עם מישהו חתיך
אנונימית
שבא לי להתנתק כבר מכולם. בא לי לעבור למקום אחר בלי שאף אחד יציק לי, לא המשפחה, לא ה"חברות" לא אף אחד אחר. פשוט להתחיל מחדש..
צניחה חופשית.
להגיד לה כמה שאני אוהב אותה
להגיד לה שאני אוהבת אותה כל כך):
להתחיל עם מישהו ובכללי להתחיל שיחות עם בני אדם.
להגיד לזאת שאני אוהב ' שאני אוהב אותה.. ורוצה שנהיה ביחד

כי יודע שזה לא הדדי (:
שואל השאלה:
avitaloosh תמיד אומרים את זה אבל לא נראה לך עדיף לא לדבר עם מישהו או פשוט לא לריב אלא רק היי ביי מאשר להוציא הכל ולקבל את ההשלכות שככל הנראה יהיו רעות! אני תמיד חושבת מה עדיף...
אנונימית
להגיד לה שאני פשוט אוהב אותה 3>
עדיף את האמת מאשר את הצביעות, לא חושבת?
מי אמר שזו צביעות? אדם צריך להיות כנה בצורה פרופורציונלית.
אם אתה לא אוהב את הבן אדם, פשוט מאוד, אל תדבר איתו או תתייחס אליו.. לא חייב להטיח בפניו את כל מה שאנחנו חושבים עליו, זה טיפשי.
אנונימית
להגיד למישהו שאני אוהבת אותו
אנונימית
שואל השאלה:
תאמיני לי שזה מה שחשבתי, תמיד אמרתי רק את האמת בפנים ויצאתי על כל אחד וחשבתי שאני ממש מיוחדת ושמכבדים אותי על זה אבל לא ממש לא, כולם די מעוצבנים על זה, הם לא שונאים כי לא הגעתי לרמה כזאת אבל כן יש להם כאילו סטיגמה עלי שאני המעצבנת הזאת שמתנהגת כמו כלבה או משהו. דיברתי עם המורה של והבנתי שעדיף שאני אשמור את חלק מהדעות שלי לעצמי אם זה לא יעזור בכלום אלא רק בשביל לחוש על אחרים ואני באמת משתדלת להשתנות. גם לי זה נראה צביעות בהתחלה לנסות להסתדר עם מישהו שאני לא סובלת אבל אחרי שדיברתי עם אמא שלי וזמן שעבר הבנתי שזה לא כל כך צביעות זה יותר להסתדר עם הסביבה ולא להיות מגעילה כי אולי אני אומרת את הדעה שלי אבל בסוף כולם ישנאו אותי ואני אשאר אני לבד עם הגאווה שלי...
וחוץ מזה את לא יודעת מתי תצטרכי את העזרה של הסובבים אותך.
אז כן, זה אולי חלקית צביעות אבל אם זה לא יעזור בכלום ולא ישנה כלום לטובה וזה רק בשביל להרגיש ש"זהו אמרתי מה אני חושבת על עליו או עליה ושיקפצו לי כולם" אז לא, עדיף שלא.
לפתוח את הרגשןת שלי
תפסיק כבר להתעלם ממני תענה לי להודעה ישר תראה לי שאכפת לך ממני לא רק בלילה ושהילדה הזאת לא תיקח לי אותך אניתמיד אהבתי אותך כל הארבע שנים האלו

ולאמא שלי: תפסיקי לחשוב שאני עוד הילדה הקטנה שלך אני גדולה אני לא משרתת של אף אחד פה ותעשו גם דברים בעצמכם את רק מתחוננת על מה אני לא עושה ולא מתייחסת למה שאני כן עושה שאני עושה כמעט כל מה שאת מבקשת! תפסיקי לחטט לי בכל דבר קטן אני בוגרת מספיק להתמודד עם דברים ליידי
אנונימית
שואל השאלה:
בזה את צודקת, אם מישהו פגע בך או השפיל אותך בלי שעשית לו כלום אז זה נכון לגמרי להגיד מה שאת חושבת ולא לשתוק וגם במקרה כזה לא יחשבו שאת רעה או משהו כי יראו שאת רק מגינה על עצמך ומחזירה לו באותו מטבע.