התחברות הרשמה

מה קורה עם השביתה של הטסטרים?

2 במאי 2016, 11:43
שביתהטסטשביתותנהיגהרשיון נהיגה    
תשובה אחת
מתקיימת.
ב
ביפ.
באותו הנושא:
תגידו הטסטרים מכשילים אם אני חונה לא טוב?
אפשר מקור לזה שהתבטלה השביתה?
מה קורה אם השביתה בינתים?
מה קורה בסוף עם השביתה?
סטיפס נראה לי יש באג ואנחנו הטסטרים
אם תהיה מחר שביתה השביתה תהיה לכל בתי הספר?
נכון שאם השביתה לא מתבטלת עד 12 בלילה אז השביתה לא תבוטל?
יש מחר שביתה? המחנכת שלי רשמה שאם השביתה תתקיים מחר אז אנחנו בה. איזה שביתה יש?
מכשיר לבדיקת חשמל - מה יותר טוב לבדיקת חשמל טסטר או מכשיר מסויים?
חשבתי שיש שביתה עד 10 אז באתי ב10, עד מתי השביתה בכלל?
שמעתם שחזר השביתה, ויש מצב שיהיה שביתה כל השבוע?