27 תשובות
היא נראת ממש לא טבעית.
לא
היא יפה
פיה מיה יפה אבל היא עשתה ניתוחים
לא.
כן
היא לא טבעית, לגמרי רואים על הפנים שלה, ובלי איפור היא בכלל לא
זה ברור שהיא לא טבעית ושהיא עשתה מיליון ניתוחים.
תמונות היא לא, אבל בקליפים היא ממש מהממת.
תמונות היא לא, אבל בקליפים היא ממש מהממת.
מעניין אותי איך כל אלה שאמרו שהיא מכוערת נראים
על חופש הביטוי שמעת? זכותנו להביע איזו דעה שבא לנו, גם אם היא לא מקובלת עליך.
איכס, כולה מנותחת
וזה מגעיל
תראו איך היא נראתה לפני כל הניתוחים (תרדו למטה למטה יש שם מלא תמונות)
וזה מגעיל
תראו איך היא נראתה לפני כל הניתוחים (תרדו למטה למטה יש שם מלא תמונות)
קישורים מצורפים:
לפני הניתוחים היא הייתה ממש יפה, אבל עכשיו בכל זאת אי אפשר לקרוא לה מכוערת.
אבל היא כן הרסה את עצמה.
אבל היא כן הרסה את עצמה.
אנונימית
אני אמרת שאסור לך להביע את דעתך? אני אמרתי שמעניין אותי איך אתם נראים שאתם אונרים שהיא מכוערת, כי יש לי הרגשה שאתם לא נראים מספיק טוב בשביל שיהיה כל כך הרבה תמונות שלכם באינטרנט
אנונימי
תראי, יודעים שבאת לפתוח איתנו ריב ולהתווכח, לא ילך. יום טוב.
היא אמרקאית מה אתם רוצים? זה טבעי שהיא תתחיל לתלבש בסגנון האמרקאי גם אם למשפחה שלה יש קשר לטיני, לפני היא הייתה נראת טבעית וככה ייותר יפה, עכשיו שהיא מורידה את האיפור לא כל כך יפה גם אם איפור לא משהו, נראלי רק בסרטונים הפוטושופ וליטוש עם כריס ועיניים " הכחולות "שלה נראתה יפה בכללי היא לא משהו,
מזעזע אותי מה שאנשים עושים לעצמם
לפני הניתוחים היא הייתה יפה
בעיני היא מפוצצת בניתוחים וזה ניראה לא טיבעי ולא יפה אבל אני מאמינה שבלי כול הניתוחים האלה היא יפה
ראיתי אנשים עם ניתוחים יותר מוגזמים ומפחידים. אז היא למרות שהיא מפוצצת ניתוחים עוד נראית בגדר הנורמלי כזה.
שואל השאלה:
אני אישית לא רואה ממש הבדל.. תכלס זה הכל איפור.
אני אישית לא רואה ממש הבדל.. תכלס זה הכל איפור.
עכשיו היא לא יפה כמו שהיא הייתה לפני כל הניתוחים... לפני הניתוחים הפלסטיים היא הייתה ממש יפה ואני לא מבינה למה היא עשתה את כל זה...
שואל השאלה:
הנה היא בלי מייקאפ עכשיו היא פשוט בטח התבגרה
הנה היא בלי מייקאפ עכשיו היא פשוט בטח התבגרה
קישורים מצורפים:
לדעתי לא
היא לא יפה לדעתי היא סבבה, אבל למרות כל הניתוחים ואיפור עדיין לא משהו זה סתם נותן השלייה שכן
לא, מזויפת מידי
*מה שכן לפני הניתוחים היא הייתה ממש יפה.
*מה שכן לפני הניתוחים היא הייתה ממש יפה.
היא לא עשתה ניתוחים היא פשוט מתאפרת, וצבעה את השיער... היא חמודה כזאת אבל היא שמה עדשות...
אנונימית
מזעזעת לפי דעתי.
באותו הנושא: