17 תשובות
לא אני.
אני, וכל אחת צריכה לחשוב ככה
לא אני
אני
אני
אני לא
יופי זה סובייקטיבי... הממ. לא חושבת כך.
חח אני בוכהה
אני
לא יודעת, תלוי מתי שואלים אותי את זה.
אני אוהבת את עצמי
אני
אני
לא אני
אני
אני חושבת שאני יפה ושווה אבל בנים לא רוצים אותי נראלי. והאופי שלי לא נורא. ועל בטוח שאני יפה.
אנונימית
באותו הנושא: