3 תשובות
אין סיבה שתקיאי בגלל פעם אחת שאכלת משהו משמין בטעות,
לא קרה כלום (:
לא קרה כלום (:
אם את מקיאהצזה יוצא מהגוף
אל תקיאי בגלל שאכלת משהו משמין, זה רק יפגע בך.
לא נורא אם אכלת, תמשיכי בדיאטה.
לא נורא אם אכלת, תמשיכי בדיאטה.
באותו הנושא: