התחברות
הרשמה
חוקן זה תהליך כואב למי שלא היה בשירותים (מספר 2) כבר הרבה זמן?
11 באפריל 2016, 10:48
חוקן
עצירות
כאבי בטן
כאבים
עיכול
יציאות
תשובה אחת
צריך קצת להתאפק, אבל בסוף זה משתחרר וזה ככ כיף ההרגשה הזאת שאת כבר לא סובלת מכאבי בטן ושיחררת הכל.
א
אוהבת כלבים *~*
באותו הנושא:
חוקן זה תהליך כואב למי שיש לו עצירות כבר הרבה ימים?
חוקן זה תהליך כואב למי שסובל מעצירות כבר יותר משבוע?
חוקן זה תהליך כואב למי שסובל מעצירות וכאבי בטן?
חוקן זה תהליך כואב למי שיש לו עצירות כבר הרבה ימים?
מתי שעושים חוקן אז זה כואב אחרי התהליך או בזמן התהליך?
חוקן זה תהליך כואב למי שסובל מעצירות וכאבי בטן כבר כמה ימים?
חוקן זה כואב?
עשיית צרכים בבית הספר - אתם עושים צרכים בשירותים של בית הספר?
כשיש עצירות קשה ועושים חוקן זה כואב?
חוקן זה תהליך כואב למי שסובל מעצירות?
חוקן זה תהליך כואב למי שסובל מעצירות?