7 תשובות
זה לא נעים בכלל.. אבל אומרים שלפחות מרגישים טוב יותר אחרי.
אני מעדיפה תרופה משלשלת
שמעי האחות רצתה לעשות לי ולא הסכמתי לה כי זה פולשניי בטרוף לא מספיק כואב לך עוד רופאה רוצה להכניס לך משהו לשם..
ואז איזה רופא ( חתיך חח) הסתכל עלי כי ממש לא רציתי והרופאה התעצבנה ואז הוא אמרה לי בת כמה את? ואז אמרתי לו 15 וחצי ואז הוא אמר לי מה הבעיה תעשי לבד והאחות העצבנית הזאת פשוט הסבירה לי איך ואני עשיתי לבד..
התחושה לא נעימה בעליל אבל עדיף שאני יעשה לעצמי מאשר איזה רופאה זקנה ועצבנית..
ואז איזה רופא ( חתיך חח) הסתכל עלי כי ממש לא רציתי והרופאה התעצבנה ואז הוא אמרה לי בת כמה את? ואז אמרתי לו 15 וחצי ואז הוא אמר לי מה הבעיה תעשי לבד והאחות העצבנית הזאת פשוט הסבירה לי איך ואני עשיתי לבד..
התחושה לא נעימה בעליל אבל עדיף שאני יעשה לעצמי מאשר איזה רופאה זקנה ועצבנית..
אנונימית
כן זה די לא נעים
לא כואב אבל משש לא נעים כי זה פולשני
כן. אבל חייבים את זה אם יש עצירות
שמעתי שזה פשוט לא נעים.
באותו הנושא: