4 תשובות
אם תלמדי טוב ותכונני טוב לא תהיה לך סיבה להיכשל, פשוט תהיי רגועה ותעשי בדיוק את מה שאת יודעת, יהיה בסדר (אני השנה עושה את שאלון 806):)
שואל השאלה:
מה זה אומר? חח
מה זה אומר? חח
תיקחי בחשבון שמי שהולך ל-5 יחידות הוא מקבל בונוס בבגרות של 35 יחידות:) גם אני 5 יחידות:)
הכוונה שלי היא שכאילו אם תתכונני טוב ותדעי את החומר את בטוח תסתדרי.
כל מה שאת צריכה לעשות זה להתכונן טוב (יש מלא תרגילים טובים) אבל הכי חשוב שתתמידי.
ועוד דבר זה המנטליות, זה ממש פשוט - אם התכוננת טוב אז את צריכה לדעת שאת מוכנה ובגלל זה אין לך סיבה להילחץ מהמבחן/בזמן המבחן:)
כל מה שאת צריכה לעשות זה להתכונן טוב (יש מלא תרגילים טובים) אבל הכי חשוב שתתמידי.
ועוד דבר זה המנטליות, זה ממש פשוט - אם התכוננת טוב אז את צריכה לדעת שאת מוכנה ובגלל זה אין לך סיבה להילחץ מהמבחן/בזמן המבחן:)
באותו הנושא: