3 תשובות
שלושתם סוגי פחמימות.
הם שלושתם רב סוכרים:p
אני יודעת שעמילן זה הסוכר של הצמחים.
גליקוגן זה הסוכר שלנו, או משהו כזה...
את יכולה לחפש באינטרנט:)