4 תשובות
את יפה בכל מצב
שואל השאלה:
תודה (:
אבל תמיד אני עושה הכל בשביל להיות יפה בבית ספר קשה לי להסתכל במראה
תודה (:
אבל תמיד אני עושה הכל בשביל להיות יפה בבית ספר קשה לי להסתכל במראה
אנונימית
נראה לך שתוספות שיער זה מה שהופך בן אדם ליפה?
למה כולם חושבים שלשנות משהו במראה עצמו ישנה משהו? כאילו מן הסתם שאם תהיי יותר מטופחת תוכלי להראות הרבה יותר מושכת, אבל זה לא ישנה שום דבר.
כל עוד תחשבי שאת מכוערת, תאמיני לי ככה יחשבו גם עליך.
אם תבואי ותתווכחי עם אנשים ותאמרי על עצמך דברים רעים ותתעקשי שהם נכונים, לא רק שאת גורמת לעצמך להאמין לשטויות האלו אלא גם גורמת לאנשים להיות יותר מודעים לפגמים בך וככה גם לראות בך דווקא את הדברים הרעים.
הדבר הראשון שאת צריכה לשנות במראה זה נטו הליכה וביטחון.
תראי לאנשים שאת בטוחה בעצמך ובמראה שלך. גם אם יש לך משהו לא יפה - תבליטי דווקא עוד יותר כדי להראות לאנשים שלא ממש אכפת לך. תלכי בביטחון עם גף זקוף וראש מורם.
וכהתחלה, כל בוקר פשוט תעמדי מול המראה, תעשי חצי סיבוב עם הכתפיים, תתיישרי, תחייכי ותצאי מהבית.
עם כמה שזה נשמע קיטשי - אם לא תאהבי את עצמך, המצב לא ישתנה. כי את תמיד תרגישי מכוערת לא משנה מה תעשי עד שתשני את הגישה שלך.
למה כולם חושבים שלשנות משהו במראה עצמו ישנה משהו? כאילו מן הסתם שאם תהיי יותר מטופחת תוכלי להראות הרבה יותר מושכת, אבל זה לא ישנה שום דבר.
כל עוד תחשבי שאת מכוערת, תאמיני לי ככה יחשבו גם עליך.
אם תבואי ותתווכחי עם אנשים ותאמרי על עצמך דברים רעים ותתעקשי שהם נכונים, לא רק שאת גורמת לעצמך להאמין לשטויות האלו אלא גם גורמת לאנשים להיות יותר מודעים לפגמים בך וככה גם לראות בך דווקא את הדברים הרעים.
הדבר הראשון שאת צריכה לשנות במראה זה נטו הליכה וביטחון.
תראי לאנשים שאת בטוחה בעצמך ובמראה שלך. גם אם יש לך משהו לא יפה - תבליטי דווקא עוד יותר כדי להראות לאנשים שלא ממש אכפת לך. תלכי בביטחון עם גף זקוף וראש מורם.
וכהתחלה, כל בוקר פשוט תעמדי מול המראה, תעשי חצי סיבוב עם הכתפיים, תתיישרי, תחייכי ותצאי מהבית.
עם כמה שזה נשמע קיטשי - אם לא תאהבי את עצמך, המצב לא ישתנה. כי את תמיד תרגישי מכוערת לא משנה מה תעשי עד שתשני את הגישה שלך.
שואל השאלה:
אוקיי אני אנסה תודה רבה (:
אוקיי אני אנסה תודה רבה (:
אנונימית