8 תשובות
אולי במים רותחים
לא במים רותחים כי זה יעשה חצי בישול תוך דקה..
ואז זה יכול להתקלקל.
עדיף מים פושרים.
ואז זה יכול להתקלקל.
עדיף מים פושרים.
לא.. שימי אותו גמים רותחים ואז זה יפשיר לך
בסוף הפשיר לי במים פושרים תוך 2-3 שעות בערך, תודה רבה לעוזרים (:
שואל השאלה:
אם אני אשים את זה במים פושרים זה יפשיר?
אם אני אשים את זה במים פושרים זה יפשיר?
אנונימית
את יכולה לחמם במקרו
לא.. אבל את יכולה לשים במים פושרים.
באותו הנושא: