10 תשובות
כן. הלוואי שהמורים שלי היו טבעונים כמוך, ככה הם לא היו אוכלים לי את הראש.
כן, הולכת.
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה
נע... לא מצחיק.
לתגובה הראשונה
נע... לא מצחיק.
לא
בוקר נפלא
אני כבר בביה"ס
אני כבר בביה"ס
לא
לצערי הולכת
איזה כיף לי אני לא הולך: )
לא ואני מאושרת
באותו הנושא: